20 mai 2015

Clatite cu flori de salcam

 

Stiam ca nu am rabdare sa prajesc in ulei florile de salcam asa ca m-am gandit ca as putea fi putin mai practica. :) Am facut clatite cu flori de salcam :) 

Am folosit:

- 200 g faina
- 20 g unt
- 400 ml lapte
- 2 oua
- 2 linguri zahar
- un varf de cutit praf de copt
-1/2 lingurita sare
- flori de salcam 
- ulei pentru prajit

Am spalat inflorescentele cufundandu-le in apa.


Le-am luat de pe "bat" :) si le-am lasat la scurs intr-o strecuratoare.

Am pregatit aluatul pentru clatite amestecand bine cu telul toate ingredientele, mai putin untul. Cand toate au fost omogenizate, am adaugat si untul topit (nu fierbinte). L-am incorporat si pe el si am lasat aluatul sa se odihneasca aproximativ 30 de minute.


Dupa aceea am adaugat florile de salcam


Le-am amestecat cu aluatul de clatite si am inceput sa coc in cratita unsa cu putin ulei


Au rezultat niste clatite mai groase, cu o aroma subtila de salcam



Noi am mancat presarate cu zahar pudra si vanilie.

Pot spune ca nu am mai facut pana acum si ca au fost o experienta placuta :) 










2 comentarii:

  1. Ooooo buna metoda! Mai lenesa si mai rapida :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))))) ZAU! Culmea.... eu am ceva rabdare, dar de data asta am simtit ca nu pot si atunci...

      Ștergere