28 mai 2015

Ochiuri romanesti (posate) din oua de prepelita


Simple, sanatoase, fara prajeala si mai sunt si de prepelita :) 
Oua proaspete de la Ferma de prepelite japoneze - Fundeni !

Am avut nevoie de: 

- oua de prepelita
- 1 lingura otet
- 1 litru apa
- 1/2 lingurita sare

Am pus apa sa fiarba intr-o cratita in care nivelul ei sa fie cam de 3 sau 4 degete. Cand am dar in clocot am redus focul pana cand nu a mai clocotit deloc, am adaugat sarea si otetul.

Intre timp am spart ouale de prepelita in boluri separate.


Am dat drumul in apa fierbinte fiecarui ou, incet, de la distanta mica


Ouale s-au coagulat rapid si apoi s-au ridicat frumos de pe fundul vasului. Cam 2 minute a durat tot. 
Le-am scos pe o farfurie si am decupat albusul "rebel"


Cu cateva felii de mamaliga si niste branzica de burduf.... Mmmmm!!!! 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu