14 mai 2015

Paste (Pipe Rigate) cu branza si stafide - la cuptor


Din ce in ce mai des ajung la concluzia ca retetele simple sunt foarte gustoase si ca uneori ne complicam inutil. Ce au aceste paste? Sunt atat de gustoase!!!

Am folosit: 

- 500 g paste pipe rigate
- 100 g zahar
- 2 oua
- 50 ml lapte
- 100 g stafide
- 1 plic zahar vanilinat
- 1/2 lingurita scortisoara
- sare
- 2 linguri ulei

Am pus stafidele la hidratat in apa cu putina esenta de rom.

Am fiert pastele conform instructiunilor de pe pachet. Am pus in apa sare si cele doua linguri de ulei.

Le-am scurs.



Intre timp am pregatit "sosul" format din branza (Pilos - de la Lid'l), zahar, zahar vanilinat, oua, lapte si scortisoara


Am amestecat bine si apoi am adaugat stafidele.


Am adaugat pastele, le-am amestecat cu grija 


Le-am transferat in vasul de yena si apoi le-am bagat la cuptor pentru aproximativ 20 - 25 de minute (depinde de cuptor)


Putin... doar purtin "s-au bronzat".... 


Buneeeee!!!! Ai mei mananca cu mare pofta de fiecare data.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu