16 mai 2015

Stufat de pui


Dupa stufatul de miel - urmeaza stufatul de pui.
In afara de faptul ca am folosit carne de pui (pulpe superioare), ingredientele si tehnica de lucru - sunt cam aceleasi.

Ca si gust este putin diferit, dar este foarte gustos si sigur il mai fac fiind si mai "accesibil" decat cel de miel....

Am folosit:

- 6 pulpe de pui (superioare)
- 4 legaturi ceapa verde
- 1 legatura usturoi verde
- -1/2 legatura marar
- 1/2 legatura leustean
- 1/2 legatura patrunjel
- sare, piper
- boia dulce, fulgi chilli (optional)
- 1 lingura amidon alimentar
- 150 ml suc de rosii (aproximativ)
- 4 linguri ulei

Am curatat, spalat si tocat ceapa, usturoiul si verdeata aromata :)


Am spalat si curatat foarte bine carnea de pui, am asezat-o  pe servetele  absorbante si apoi am condimentat-o cu sare, piper, boia si putini fulgi chilli


Am pus carnea la prajit in cele 4 linguri de ulei.



Cand a fost usor rumenita pe toate partile, am scos-o pe o farfurie si am adaugat ceapa si usturoiul tocat in sosul format



Peste 3 sau 4 minute am adaugat carnea si apa pana la nivelul bucatilor de carne.



Am pus capacul si am lasat sa fiarba impreuna aproximativ 30 de minute.

Intre timp am omogenizat amidonul cu sucul de rosii si apoi l-am turnat peste carne



Peste alte cinci minute (de cand au inceput sa fiarba) - am adaugat patrunjelul, mararul si leusteanul tocat.


Am amestecat si am pus capacul pentru aproximativ 10 minute.


Am servit cu mare, mare placere. Simplu: doar cu paine si salata de salata verde - cu zahar.












2 comentarii:

  1. Asa am facut si io stufatul de miel si de porc. Doar ca nu folosesc amidon pentru ca imi place sa fie cat mai multa zeama gustoasa in care pot sa inmoi paine sau mamaliga.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am stat si m-am gandit daca sa pun sau nu si... am pus :) Doar a legat putin sosul, nu a fost prea mult si asta cred ca se vede :)

      Ștergere