15 iunie 2015

Mini clatite cu dovlecei si branza


Am avut nevoie de: 

- 700 g dovlecei (2 bucati potrivite)
- 150 g cas de oaie, putin sarat si bine scurs
- 2 catei de usturoi
- 2 oua
- 50 g faina
- marar
- sare, piper
- 2 linguri ulei (pentru prajit)

Am inceput prin a spala si da pe razatoare dovleceii.


Aceeasi soarta a avut-o usturoiul si casul de oaie.



Am pus totul intr-un bol si am omogenizat. Am avut grija cand am potrivit gustul de sare si piper. Casul a fost totusi putin sarat.


A rezultat o compozitie moale (am scurs doar putin dovleceii) pe care am pus-o la prajit (cu lingura) intr-o tigaie antiaderenta, cu fundul gros. Am folosit foarte putin ulei pentru a o unge.


Le-am intors de pe o parte pe alta cu ajutorul unei spatule de silicon



Au rezultat muuuulte mini clatite super delicioase.
Parerea mea sincera este ca sunt grozave calde, dar reci sunt chiar o grozavie :) 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu