18 iulie 2015

Mancare picanta din cartofi noi si mazare


Dupa parerea mea cartofii se impaca foarte bine cu mazarea. Am facut tot felul de combinatii pana acum. Una dintre ele este aici. Fiecare are farmecul ei :) 

Am folosit: 

- 3 cartofi noi, mari
- 3 catei de usturoi
- 1 rosie
- 1 conserva mica de mazare
- 1/2 lingurita pasta de ardei iute
- 1/2 legatura marar
- 3 linguri ulei de masline
- sare


Am curatat cartofii, i-am spalat si i-am pus la fiert in apa cu sare.

Intre timp am curatat si tocat usturoiul, am tocat mararul si am curatat de coaja rosia, iar apoi am taiat-o cuburi.

Am calit cateva secunde usturoiul in cele 3 linguri de ulei de masline. Am adaugat rosia si putina apa.


Dupa aproximativ 3 minute am adaugat si pasta de ardei iute.


Am mai lasat sosul sa fiarba aproximativ 5 minute si am adaugat mazarea si putina zeama din cutie


Am adaugat si cartofii fierti si scursi - fierbinti, plus mararul.


Am lasat totul la fiert pana cand cartofii au absorbit aproape tot sosul sau mai bine zis.... amidonul din el l-a legat :) 
Am potrivit gustul de sare si gata mancarica :)

Am mai presarat putin marar si cateva rondele de ardei iute.


Este o mancarica foarte pe gustul meu. Sigur, se poate face mai putin picanta :) 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu