2 iulie 2015

Pancake - clatite americane


Nu am un motiv anume pentru care am tot amant sa fac pancake.... pur si simplu.... am tot amanat... si rau am facut :) Sigur voi face mai des!!

Am folosit: 

- 4 oua
- 500 ml lapte
- 400 g faina
- 12 g praf de copt
- 3 g bicarbonat (1/2 lingurita)
- un varf cutit sare
- 100 g zahar
- 1 plic zahar vanilinat
- 50 ml ulei

Am mixat ouale intregi cu zaharul, zaharul vanilinat si sarea pana cand acestea si-au dublat volumul.
Am adaugat uleiul si laptele si apoi faina amestecata cu praful de copt si bicarbonat.
De la inceput pana la sfarsit am folosit mixerul.
A rezultat un amestec putin mai gros ca cel de clatite, dar, care curge.


Am trecut la coacerea clatitelor americane :) 

Am pus jumatate de lingurita de ulei intr-o tava antiaderenta cu fundul gros. Cu ajutorul unui servetel am intins peste tot uleiul, ocazie cu care am si sters cratita cu ulei. Am facut asta doar prima data. Apoi nu am mai folosit ulei deloc.

Ajutata de un polonic am pus coca in cratita si am lasat sa se intinda singura.
Cand am vazut ca face "basicute" si se sparg, am intors clatita pe partea cealalta.



La final arata asa....


Normal ca pe prima am rupt-o in mare graba ca sa vad cum arata :) 


Am copt in total 12 pancake.

 

In mare graba am mancat cu dulceata de pepene verde, iar mai pe seara cu nutela si cu miere de albine.








 Am in plan un tort cu pancake :) 









4 comentarii:

  1. Tot ce-i american îi naşpa!
    Trăiasca clătitele româneşti! Prea bune, prea ca la România! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. O fi cum spui tu, totul naspa (in general) - dar clatitele acestea sunt suuuuuper!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bune �� am facut si eu . Au iesit cam multe . Data viitoare am sa fac jumatate din cantitati.
    Multumesc .������

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca au fost pe placul tau.
      La noi nu sunt niciodata prea multe :)

      Ștergere