18 iulie 2015

Pilaf cu bureti de prun



Imi plac mult ciupercile (de orice fel) cu orez. Sunt o garnitura perfecta pentru friptura. Pilaful cu ciuperci mai poate fi si o delicioasa mancare de post.

De data aceasta eu am avut in congelator bureti de prun, culesi de tatal meu din gradina. Inainte de a-i congela au fost curatati, spalati si prajiti cu putin ulei si ceapa. Cand s-au racit au fost portionati si pusi in pungi, iar apoi in congelator. 

Asa arata  - Foto de aici

Am folosit: 

- aprox 300 g bureti de prun de la congelator
- 1/2 ardei capia rosu
- usturoi verde congelat (aprox un fir)
- 1 cana orez cu bob lung
- 3 linguri ulei 
- 3 cani apa (fierbinte)
- sare, piper

Am dezghetat ciupercile, am spalat si taiat cuburi ardeiul. Am curatat si spalat orezul in mai multe ape.


Am pus totul (mai putin orezul si apa) intr-o cratita antiaderenta


Am calit putin...


...apoi am adaugat orezul....


Am adaugat apa (fierbinte), am amestecat doar acum totul si am lasat sa fiarba la foc mic pana cand apa a fost absorbita de orez. Am pus capacul si gata. Peste nici 10 minute este perfect! Am mancat cu salata de ardei copt.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu