29 august 2015

Cheesecake cu jeleu de piersici


Pentru acest cheesecake  am folosit:

pentru blat: 

- 300 g biscuiti petit beure
- 2 linguri cacao
- 150 g unt
- 100 g zahar pudra

- pentru crema

- 300 g branza (Pilos)
- 250 g smantana
- 220 g zahar pudra
- 400 ml smantana pentru frisca
- 1 lingurita esenta de vanilie (home)
- 1 plic gelatina

pentru jeleu:

- 700 g piersici
- 200 ml apa
- 100 g zahar
- 1 plic gelatina

Am inceput prin a spala piersicile. Le-am scos samburele si le-am taiat felii. le-am pus intr-o cratita impreuna cu apa si zaharul. Le-am fiert impreuna aprox 10 minute si apoi le-am lasat sa se raceasca. 
Intre timp am pus la hidratat cele doua pliculete de gelatina (separat)


Cu ajutorul robotului de bucatarie "am facut praf" biscuitii.
I-am amestecat cu zaharul pudra, cacao si untul la temperatura camerei. Am rasturat totul in tava cu inel detasabil si i-am presat foarte bine. Am pus "blatul" la frigider pana cand am pregatit crema :) 

Am mixat bine branza cu zaharul. Am adaugat smantana si esenta de vanilie.
Separat am mixat smantana pentru frisca.
Am unit crema de branza rezultata cu frisca si gelatina topita la baie de abur.
Am turnat totul peste blatul de biscuiti.


Am nivelat si apoi am trecut la urmatorul pas - definitivarea jeleului.

Cu ajutorul blenderului vertical am facut piure fin fructele fierte si racite aproape complet. Am adaugat gelatina topita pe baie de abur si apoi l-am turnat peste crema.



Concluzia de a doua zi: DELICIOS!!!  :) 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu