25 septembrie 2015

Cartofi natur


Cartofii natur sunt o garnitura perfecta. 

Se fac atat de simplu incat oricine ii poate face in doi timpi si trei miscari.
Voi scrie aici cum ii fac eu - fara cantitati ale ingredientelor.

Am folosit: 

- cartofi 
- ulei de masline (de floarea soarelui sau unt)
- patrunjel verde
- sare

Am curatat cartofii, i-am spalat si taiat cuburi.
I-am pus sa fiarba in apa cu sare avand grija sa iau spuma care se formeaza mai ales la inceputul fierberii. 

Cand cartofii au fost fierti i-am scurs de apa si direct in cratita in care au fiert - am adaugat uleiul si verdeata tocata.


Am mai presarat putina sare, am pus capacul si am  amestecat cartofii prin scuturarea cratitei.

Atat!  Sunt minunati cu friptura de orice fel, dar si in zilele de post insotiti de muraturi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu