13 octombrie 2015

Manatarci prajite (hribi)


Astazi am intrat in posesia acestor minunate manatarici.... hribi sau cum le-o mai zice :) 
Eu le-am cunoascut in urma cu muuuulta vreme sub denumirea de pitonci. 

Este o ciuperca cu o aroma aparte si un miros placut.

Anul acesta am avut si pentru zacusca, si pentru congelator, dar si pentru a manca la discretie.
Azi am vrut sa fac o tarta cu ciuperci, dar in cele din urma am hotarat sa le fac simple si sa le sporesc gustul cu usturoi.

Am folosit: 

- 1.200 kg manatarci
- 50 ml ulei
- 1 ceapa potrivita
- 1/2 ardei capia rosu
- 5 catei de usturoi
-sare, piper

Asadar, am spalat si curatat manatarcile.


Le-am tocat si le-am pus intr-o cratita antiaderenta impreuna cu uleiul si sarea.


Imediat dupa ce le-am pus la calit am adaugat ceapa si ardeiul.



Am adaugat si putin piper proaspat rasnit si am lasat manatarcile la prajit pana cand a scazut toata zeama pe care au lasat-o. Din momentul acela am amestecat aproape continuu in ele - trebuie sa para rumenite...


Am adaugat cateii de usturoi tocati marunt, am potrivit gustul de sare si am pus capacul. 


Peste cinci minute am ridicat capacul.... Ce miresme!!!!Mmmmm!!!

Am ornat cu frunze fine de usturoi.

Noi am mancat simplu, doar cu putina paine tihnita, dar la fel de bine se pot pune langa o mamaliga. Sunt perfecte si au o aroma.....






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu