28 octombrie 2015

Muffins cu cirese si fulgi de ciocolata



 De cand am descoperit aceasta reteta pe internet nu am dorit sa mai incerc si altceva. 
Pur si simplu mi se pare a fi cea mai buna :)  

Se fac foarte repede si  se pot reinventa mereu. :) 

Am avut nevoie de: 

- 2 oua
- 110 g de unt moale
- 110 g de zahar
- 140 g faina
- 1 plic de zahar vanilat
- 2 lingurite de praf de copt
- 2 linguri de lapte 
- cirese
- fulgi de ciocolata

Am pus toate ingredientele in bolul mixerului (in afara de ciocolata si cirese) si am mixat cateva minute. Nu prea mult... intre 2 si 3 minute Smile

Cu ajutorul unei linguri am pus coca in forma de muffins floarea soarelui. Am "plantat" fulgii de ciocolata si ciresele.

Am copt prajiturelele pana cand acestea s-au rumenit frumos si s-au desprins pe margini de forma.

Cand au fost reci le-am pudrat cu zahar si am mancat cu mare pofta. Smile





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu