26 octombrie 2015

Omleta cu frunze de ridichi


Acest preparat face parte din categoria "idei nastrusnice". Desigur, nu am pus eu coada la pruna... cu siguranta au mai facut si altii ceva macar asemanator (asta ca sa nu spun "fabulos"). 
Eu voiam pur si simplu sa fac o omleta ca sa mancam cu ridichi.... cum frunzele erau foarte proaspete si fragede si stiind ca se pot manca.... am mai adunat cate ceva de prin frigider si iata ce a iesit :) 

Am folosit: 

- frunzele unei legaturi de ridichi
- 2 ciuperci
- 3 oua
- branza de burduf
- sare, piper, boia
2 linguri ulei (de masline)

Am spalat bine frunzele ridichilor si le-am tocat grosier. Aceeasi soarta au avut-o si ciupercile


Am pus totul la calit in 2 linguri de ulei si putina sare


Am adaugat piper proaspat rasnit si ouale batute cu furculita



Nu am vrut "sa deranjez" foarte tare omleta,motiv pentru care am tot adunat-o spre mijloc.... pana a devenit un fel de ... rulada... am presarat putina boua.


Am asteptat cateva minute si am transferat-o in farfurie. Am pus deasupra 3 bilute de branza de burduf.


Am mancat cu germeni si putina paine prajita.

Este o omleta ALTFEL, care merita incercata :) 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu