15 octombrie 2015

Supa crema de dovleac


Supele crema sunt rapide, consistente si gustoase. Supa crema de dovleac este in topul preferintelor mele urmata de supa crema de pastranac :) Sigur.... imi place si supa crema de mazare si de praz.... :) 

Pentru aceasta supa am folosit: 

 - 500 g dovleac curatat (aproximativ)
- 2 cartofi potriviti
- 1 ceapa medie
- jumatate de ardei
- 1 catel de usturoi
- ghimbir proaspat ras (cam o lingurita)
- sare, piper

Am curatat, spalat si pus la fiert impreuna toate legumele in apa cu sare.
Cand au fost fiete le-am scurs avand grija sa pastrez o parte din apa in care au fiert. 
Am aruncat ardeiul fiert :) 

Restul legumelor au luat drumul blenderului :) 


Le-am pasat, am adaugat o parte din apa in care au fiert, astfel incat sa aiba la final consistenta unei supe crema.... 


Am potrivit gustul de sare si piper si am mancat cu crutoane de paine si smantana.
Foarte buna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu