19 octombrie 2015

Supa crema de mazare


Am in "palmares" cateva supe creme. Imi plac mult si de fiecare data cand pregatesc alt fel de supa crema - schimb "clasamentul" :)
Aici si aici sunt doar doua dintre supele crema preferate.

Ceea ce am facut aici este incredibil de usor de facut si mai ales - incredibil de gustos!

Am folosit: 

- 400 g mazare congelata
- 2 sau 3 linguri de ulei de masline
- 1 lingurita faina
- 500 ml supa 
-1 ceapa potrivita
- crutoane 
- bacon (kaiser)
sare si piper

Am curatat, spalat si tocat ceapa.
 Am sotat-o putin in ulei de masline, doua linguri de apa, sare si piper



Am adaugat mazarea si faina. Am amestecat bine si apoi am adaugat supa (eu am avut putina supa de pui si am completat cu apa fierbinte)


Am lasat sa fiarba pana cand  mazarea a fost facuta. Am potrivit gustul de sare si piper.
Cu ajutorul blenderului vertical, am transformat "fiertura" intr-o crema fina (am pastrat cateva boabe de mazare - pentru decor).

Separat am prajit baconul taiat felii/bucati pana cand s-a rumenit frumos.

Crutoanele mele au fost cumparate din magazin si au fost usor aromatizate cu mai multe arome. S-au acompaniat de minune cu mazarea si baconul.


O supa crema consistenta, plina de vitamine si de - li - cioa - sa!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu