23 octombrie 2015

Tarta cu dovleac


In aceasta perioada strudelul, prajitura sau tarta cu mere  ori cu dovleac 
sunt in mare voga :) 

Pentru aceasta tarta am folosit: 
- 450 g faina 
- 150 g zahar- 1 ou- 1 galbenus- 3 linguri iaurt- o lingura otet - un varf de cutit de sare

- 200 g untura 
- 1 lingurita praf de copt

Umplutura: 

- 2 borcane de dobleac "fript"
- 2 linguri gris
- scortisoara

1 plic gelatina pentru decor


Am amestecat untura cu faina. Am adaugat restul ingredientelor si am framantat pana cand am obtinut un aluat "legat". 
L-am impartit in doua si l-am lasat aproximativ 20 de minute la rece.
Am intins o jumatate astfel incat sa acopere forma pentru tarta. L-am intepat cu furculita in cateva locuri.



Am turnat continutul celor doua borcane intr-un bol si l-am amestecat cu gris si scortisoara. 
 Apoi l-am turnat peste aluatul de tarta.
(dovleac razuit, calit, indulcit, pus in borcane si sterilizat)


Din o parte din aluatul ramas am decupat cateva inimioare si cateva floricele


Am copt tarta la foc potrivit pana cand marginile s-au rumenit.
Am lasat-o sa se raceasca si am turnat peste ea un plic de gelatina pentru decor preparata conform instructiunilor.

Pentru inceput am taiat o felie generoasa.... care a fugit de la sedinta foto.... M-am gandit apoi ca ar fi mai bine sa fac o poza la ce mai am :) 





Cu alta ocazie am facut exact aceeasi tarta, dar am imbogatit-o cu samburi de nuca si am presarat zahar pudra. Yamiiii!

 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu