23 noiembrie 2015

Fursecuri cu nuca de cocos


Daca nu le-as fi "bronzat" putin - as fi fost tentata sa spun ca sunt niste fulgi de nea... ma rog... mici bulgarasi... :) 

Reteta este una extrem de simpla si de usor de facut. 

Am folosit: 

- 3 albusuri 
- 1 galbenus
- 200 g zahar tos
- 220 fulgi de cocos + 30 g
- coaja rasa a jumatate de lamaie

Am mixat foarte, foarte bine albusurile adaugand pe rand zaharul. Cand zaharul a fost topit si compozitia de albus foarte consistenta, am adaugat galbenusul si coaja de lamaie.


Dupa adaugarea galbenusului, compozitia devine putin mai fluida. Am adaugat fulgii de cocos si am omogenizat cu ajutorul unei spatule.



Cu o lingurita am luat din compozitie si am format bilute mici. Am dat fiecare biluta prin nuca de cocos si apoi le-am pus in tava de copt.



Le-am pus la copt, la foc mic pentru aproximativ 8 - 10 minute. Dupa cum se vede a fost cam mult pentru cuptorul meu foarte "grabit".


Le-am scos  pe un gratar sa se raceasca. 



Nu le-am mai ornat cu ciocolata topita pentru ca.... am tot gustat si am tot gustat.... si am decretat ca le voi orna pe urmatoarele....  :) 





Sursa aici.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu