9 decembrie 2015

Creier picant cu ceapa si ou


Sunt de acord ca ce se vede in farfurie - nu-i foarte apetisant la prima vedere, 
dar gustul....?  :)

Am folosit:

- 1 bucata creier de capra desteapta :)))

-  1 ceapa rosie
- 1 ceapa galbena
- 2 oua
- 1/2 lingurita pasta de ardei iute
- sare, piper
- 2 linguri ulei

- mamaliga
- ulei pentru prajit mamaliga la tigaie

Am curatat de pielite creierul proaspat si l-am tinut aproximativ 15 minute in apa rece.
L-am fiert cateva minute in apa cu sare. L-am scurs si l-am lasat sa se raceasca putin.



Am curatat, spalat si taiat solzisori ceapa. Am sotat-o usor in doua linguri de ulei si putina apa. Am adaugat si putina sare si piper.



Cand a fost moale si usor translucida am adaugat pasta de ardei iute.



Am amestecat bine pasta de ardei cu ceapa si am adaugat bucatile de creier.


Peste trei minute am adaugat si ouale batute groso - modo cu furculita


Au rezultat doua portii zdravene....
 Am mancat cu mamaliga trasa la tigaie - mamaliga ramasa de seara....


Yamiiii!!!! Este un mod bun de a-ti incepe ziua :) 









2 comentarii:

  1. Ceapa rosie nu prea e buna gatita. Si vad ca ne lasi sa banuim ca prajesti acea omleta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Seara! Stimate domn/doamna Anonim, in primul rand chestia cu prajitul cepii rosii este chestie de gust - atata timp cat nu argumentati. In al doilea rand nu va las sa banuiti ca o prajesc.... am scris clar ca o sotez in ulei si apa. Daca va referiti strict la omleta - DA, am prajit-o. chiar daca nu am mentionat foarte clar asta, mi se pare evident
      Va multumesc pentru vizita!

      Ștergere