4 decembrie 2015

Prajitura cu rahat si nuca de cocos - de post


Cand am cantarit faina pentru aceasta prajitura, am fost sigura ca va avea in compozitie mere :))) 
In cele din urma mi-am dat seama ca nu am decat 3 mere...si, atunci am inceput sa improvizez....

Am folosit: 

- 450 g faina tip 000
- 300 g rahat
- 150 g zahar tos
- 150 ml ulei
- 1 praf de copt
- 100 ml apa minerala
- 50 g fulgi de nuca de cocos
- sucul de la doua portocale

Intr-un bol incapator am pus faina cernuta impreuna cu praful de copt si zaharul.


Am taiat rahatul cubulete ....


L-am adaugat in bolul cu faina impreuna cu toate celelalte ingrediente....


Am incercat sa amestec ingredientele cu lingura. Nu a fost chiar un succes - motiv pentru care am continuat omogenizarea cu mana. A rezultat o coca densa. Sunt sigura ca daca as mai fi adaugat 30 g apa sau sucul unei portocale - nu ar fi fost nici o problema :) 


Am pus coca in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina.


Am intins-o cat de bine am putut fara sa prezez prea tare aluatul.


Am copt prajitura 40 de minute (cuptorul preincins) la foc potrivit.
Cand a fost rumenita frumos pe deasupra si marginile s-au desprins de tava, am oprit focul si am scos prajitura pe un gratar - sa se raceasca.


Peste aproximativ 2 ore era complet rece si am taiat cateva bucati ca sa degustam "opera" :) 


Am ajuns la concluzia ca nu-i rea deloc si i-am aplicat si un strat de zahar pudra :) 



Nota: - prajitura este densa. Se mai poate adauga sucul unei portocale (in total 3)
- se poate suplimenta cantitatea de zahar cu aprox 50 g.
- se pot adauga si alte arome.Nu am pus pentru ca am vrut sa fie doar de fructe (rahat plus sucul de portocala)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu