26 februarie 2016

Ciorba de sfecla rosie - de post


Ador sfecla rosie.... Imi place si cruda si coapta. Am facut de multe ori salata de sfecla coapta cu hrean sau simpla. Dar o mananc cu maxima placere si doar cu sare. Am facut candva un pilaf cu sfecla si a fost foarte gustos. 
De data aceasta am hotarat sa fac o ciorba - de post. Am in plan si una cu sfecla si carne :)

Am folosit: 

- 350 g sfecla curatata
- 300 g cartofi
- 50 g ceapa
- 100 g morcov
- 1 lingura pasta de gogosar
- 3 linguri ulei
- 1/2 legatura patrunjel
- sare, piper
- zeama de lamaie

Am curatat, spalat si tocat legumele


In uleiul incins am pus ceapa, pasta de ardei, morcovul si sfecla.
 Am adaugat sare si piper proaspat rasnit.


Le-am calit cateva minute.
 Am adaugat putina apa si am continuat sotarea pana cand apa a scazut de tot (aproximativ 30 de minute)


Am adaugat cartofii si am completat cu apa fierbinte.



Am fiert legumele impreuna pana cand au fiert bine si cartofii. Am potrivit gustul de sare si am adaugat zeama de lamaie si patrunjelul tocat.


Este o ciorba foarte light, usoara si sanatoasa. Bucatile de sfecla se simt usor crocante si asta-i da o nota de ... prospetime - parerea mea! :) 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu