15 februarie 2016

Salata cu ciuperci si cartofi


Am facut aceasta salata de atat de multe ori... 
De fiecare data iese altfel, dar intotdeauna foarte buna :) 

Am folosit: 

- 3 cartofi de marime potrivita
- ciuperci din conserva (de data aceasta)
- maioneza dupa reteta de aici
- 2 sau 3 catei de usturoi
- sare, piper
- marar (optional)

Am fiert cartofii in coaja. Cand au fost fierti i-am scufundat in apa foarte rece si i-am curatat. I-am lasat sa se raceasca si apoi i-am taiat cubulete.


Am scurs ciupercile si le-am tocat marunt.


Am curatat si tocat usturoiul


Am facut maioneza, am tocat putin marar, am adaugat sare si piper


Am omogenizat totul...


... si am mancat cu pofta :) 



 Se face repede, nu-i constisitoare si este gustoasa. 
Merita incercata!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu