4 martie 2016

Ciorba de cartofi cu coaste de porc afumate


Din puctul meu de vedere, ciorba de cartofi este minunata. Cu sau fara carne "are farmecul ei". De data aceasta eu am facut cu coaste de porc afumate home, adica porcusorul a fost sacrificat in orgada (nu a mea) si afumatoarea din curte si-a facut treaba buna. Asta nu inseamna ca ciorba cu carne de porc neafumata are mai putin farmec :)  

Am folosit: 

- 5 coaste de porc (nu prea mari - aprox 400 g)
- cartofi (in functie de cat de "deasa" doresc sa fie)
- 1 ceapa (70 g)
- 2 morcovi (100 g)
- 1 lingura pasta de gogosar
- 1 foaie de dafin
- 3 linguri ulei
- sare 

Am incepiut prin a spala costele afumate. Am trisat putin si le-am pus sa fiarba separat in oala sub presiune... aproximativ 20 de minute.

Am curatat ceapa si morcovul. Le-am spalat si le-am tocat. Le-am pus intr-o cratita impreuna cu uleiul, pasta de ardei, foaia de dafin si sare. Am adaugat putina apa si le-am lasat la sotat pana cand legumele s-au inmuiat putin.


Am curatat cartofii, i-am spalat si i-am taiat cubulete.


Peste ceapa calita si morcov am adaugat bucatile de coaste si apa in care au fiert (strecurata)


Au urmat cartofii...



... si am lasat sa fiarba pana cand acestia din urma au fost fierti. Am potrivit gustul de sare si gata ciorba.  Am adaugat patrunjel tocat si am pus capacul cratite. Dupa 10 minute era numai buna de mancat cu paine proaspata de casa si ardei iute murat. Yamiii!!!!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu