27 martie 2016

Ciorba de porc cu suc de rosii si leustean


Imi plac ciorbele. Dar ciorbele cu carne proaspata de porc - acrite cu suc de rosii, zdrente de ou si leustean - sunt febletea mea :) 

De data aceasta am folosit: 

- coaste proaspete de porc
- 1 ceapa
- 1 morcov
- 1 lingura pasta de gogosar
- 3 linguri paste marunte
- 2 oua
- suc de rosii facut in casa
- sare, piper
- patrunjel verde
- 2 sau 3 linguri ulei

Am spalat coastele de porc si le-am portionat. Le-am pus la fiert in apa cu sare atat cat sa treaca peste ele cu 3 degete. Am eliminat spuma care s-a format la inceputul fierberii.

Intre timp am curatat morcovul si ceapa. Le-am tocat si impreuna cu pasta de gogosar 
le-am pus la calit in 2 sau 3 linguri de ulei si putina apa.


Separat am fiert pastele si apoi le-am scurs.


Cand carnea a fost fiarta am adaugat-o peste legume impreuna cu apa in care a fiert si am mai lasat sa fiarba impreuna aproximativ 10 minute.



Am completat cu apa fierbinte si suc de rosii dupa gust. 
Am batut cu furculita cele doua oua si le-am adaugat in ciorba. Tot acum am adaugat si pastele fierte
Am pus capacul si am lasat ciorba "sa se aseze" aproximativ 10 minute.

 

In farfurie am pus leustean (am avut congelat). 

Yamiiii!!!
Ce gust! Ce arome! :) 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu