17 martie 2016

CONCURS






Este primul concurs pe care-l organizez.
Sper ca premiile pe care le ofer sa fie pe placul vostru si sa participati in numar cat mai mare.

Ce trebuie sa faceti?

1. Sa lasati un comentariu la postarea concursului de pe pagina "Hellena - din bucataria mea"  cu numele retetei care va place cel mai mult din sectiunea "Dulciuri" -  clic AICI pentru lista cu dulciuri 

2. In acelasi comentariu - dati tag la cel putin 3 prieteni 

3. Like paginii "Hellena - din bucataria mea" -  clic AICI


Concursul incepe azi, 17 martie 2016 si se incheie pe data de 15 aprilie 2016, ora 24.

Castigatorii vor fi extrasi cu ajutorul programului Random.org. 


Concursul va avea trei premii:

- 1 set de 6 recipiente foarte simpatice pentru condimente


- un pahar gradat de 1 litru, cu 15 forme pentru fursecuri


- 1 set cu 9 duiuri metalice, minunate pentru decorarea torturilor si prajiturilor


Extragerile vor fi efectuate in ordinea in care sunt enumerate premiile.

Lista finala a participantilor si cea a castigatorilor va fi publicata in termen de trei zile de la incheierea concursului. 

In situatia in care unul (sau mai multi) dintre castigatori nu va trimite datele de contact pentru livrarea premiului, in termen de 10 zile de la publicarea listei, acesta isi va pierde premiul si se va efectua o noua extragere.

La concurs poate participa oricine, dar premiile vor fi trimise castigatorilor doar pe teritoriul Romaniei.

SUCCES!  



2 comentarii:

  1. Sincera sa fiu,m-am pierdut printre dulciurile tale dar daca tot mi-am dorit de foarte mult timp si nu am avut curaj sa fac,de aceasta data m-ai convins si voi incerca Lapte de pasare
    @Anamaria Michaud,@Valentina Manolescu,@Mariuca Bejan

    RăspundețiȘtergere