25 martie 2016

Tocanita de soia - de post


Nu am mai facut de muuulta vreme aceasta mancare si uitasem cat de buna poate sa fie mai ales in zilele de post. Probabil acesta este si motivul pentru care nu mi-a dat prin minte sa fac poze pas cu pas.... doar la final cateva....

Dar nu-i nici o filosofie ... este simplu ca "buna ziua" .

Am folosit: 

- cuburi de soia (o punga)
- 4 cepe mari
- 2 linguri pasta de gogosar
- 1 capatana usturoi (mai mica)
- 100 ml suc de rosii de casa
- 1/2 legatura patrunjel
- sare, piper
- 3 linguri ulei

Am pus cuburile de soia sa se hidrateze in apa calduta. Le-am lasat astfel aproximativ 2 ore. Apoi le-am pus sa fiarba in apa cu sare. Am avut grija sa nu curga pentru ca in timpul fierberii se formeaza o spuma si cuburile de umfla. Dupa aproximativ 30 de minute am oprit focul.

Intre timp am curatat ceapa si usturoiul. Le-am spalat si apoi le-am tocat.
Am pus la calit ceapa si pasta de gogosar in cele 3 linguri de ulei si putina apa. am adaugat putina sare si piper. Cand ceapa a devenit sticloasa am adaugat cuburile de soia si un polonic din apa in care au fiert. Am pus capacul si am lasat sa fiarba la foc mic aproximativ 20 de minute. Intre timp am mai adaugat putina apa de la soia. Am adaugat apoi sucul de rosii si peste alte 5 minute usturoiul tocat si verdeata. Am potrivit gustul de sare si piper si am pus capacul. 

Peste 10 minute arata asa:


In cele 10 minute cat mancarea a stat sub capac s-au intrepatruns toate aromele si gustul final a fost foarte bun. Recunosc ca eu mi-am adaugat un varf de lingurita de pasta iute de ardei.

Yamiii!!! 




Nota personala:

Mancarica poate fi insotita de o mamaliguta sau poate fi mancata doar cu paine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu