10 aprilie 2016

Salata de cartofi cu leurda - de post



In plin sezon al leurdei, ar fi pacat sa nu savuram aceasta salata. Desigur, salata poate fi facuta in fel si chip, dar eu am preferat de aceasta data ceva simplu, de post.

Cantitatile ingredientelor sunt in functie de gustul fiecaruia.

Eu am folosit: 

- 7 cartofi de marime potrivita
- 1 legatura leurda
- 4 ridichi
- masline negre
- ulei de masline
- sare, piper

Am fiert cartofii in coaja. Cand au fost fierti i-am scurs si apoi i-am pus sub jet de apa rece. In felul acesta se curata foarte usor. I-am curatat si apoi i-am lasat sa se raceasca putin.


Intre timp am spalat frunza cu frunza leurda si am taiat-o "taitei". Am spalat si feliat ridichile. 
Am taiat si cartofii cuburi si am adaugat maslinele.
Am stropit totul cu ulei de masline si am adaugat sare si piper.


Am amestecat bine ingredientele. Am lasat salata "sa stea" vreo 10 minute, am amestecat din nou si apoi am potrivit gustul de sare si piper. Am mai adaugat si putin ulei de masline.


A iesit un deliciu! :) 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu