12 mai 2016

Paine franceza clasica la masina de paine (MP)


Aceasta paine este o alta reteta pe care o indragesc mult, si este adaptata dupa o reteta din cartea masinii de paine.

Am folosit:  

- 300 ml apa calduta
- 8 g sare
- 10... 15 g zahar
- 3 linguri ulei
- 500 g faina tip 650
- 5 g drojdie granule

Respectand regulile masinii de paine explicate AICI, am pus ingredientele in cuva masinii de paine si am setat programul 2 (FRENCH) pentru o paine cu greutate de 1000 g si grad de rumenire maxim (DARK). Din pacate, aceasta masina de paine nu rumeneste prea bine, dar painea este coapta.

Cand painea a fost gata am scos-o din cuva masinii, am scos paletele malaxor cu ajutorul carligului si am invelit-o intr-un prosop curat.


Am asteptat sa se raceasca si am taiat-o. Am mancat cu multa placere. Coaja este usor crocanta. Yamiii!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu