11 iunie 2016

Gazpacho


Stiu sigur ca in aceasta vara, aceasta supa va ocupa locul I la noi in casa. De ce? Pentru ca se face repede - la rece, este gustoasa si este plina de vitamine.
Citind si colo si colo cate ceva despre aceasta supa, am aflat ca este de origine spaniola si sunt mai multe variante.
 De data aceasta am incercat o varianta foarte simpla, dar am de gand sa incerc si altele  cand legumele vor fi in plin sezon - mai ales rosiile :) 

Am folosit: 

- 300 g rosii
- 100 g castravete
- 50 g ardei gras
- 100 ml suc de rosii
- 2 catei de usturoi
- patrunjel verde
- 3 linguri ulei de masline
- 1 lingura zeama de lamaie
- sare, piper
- crutoane de paine

Am spalat si curatat rosiile, castravetele, ardeiul, usturoiul, patrunjelul.

Am tocat cubulete cate putin din fiecare fel de legume iar pe restul le-am pus in paharul aparatului pentru smoothie impreuna cu sucul de rosii.



Peste legumele din bol am pus sare, piper si ceva patrunjel tocat foarte fin


Am transformat in pasta legumele din paharul pentru smoothie si am turnat-o peste legumele din bol.
Aceasta este consistenta legumelor transformate in "pasta".


Am pus toata cantitatea de smoothie (pana la urma asta este...) peste legumele taiate cuburi. Am adaugat zeama de lamaie si uleiul de masline. Am amestecat bine si am pus bolul la rece pentru aproximativ 2 ore. 
Cand am hotarat ca am asteptat destul.... am presarat crutoane de paine, cateva legume taiate si am presarat un fir subtire de ulei de masline.

Este foarte, foarte gustoasa! Abia astept sa o refac :) 




Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 



Nota personala:

- din cantitatile de mai sus rezulta 2 portii generoase;
- daca legumele sunt tinute initial la frigider, se poate sari peste cele doua ore de asteptare :) ;
- unele surse mentioneaza ca supa se tine in congelator macar 2 ore inainte de a fi consumata.... Deci este avident ca trebuie consumata foarte rece;
- se poate adauga si apa, dar eu prefer doar legumele si putin suc de rosii.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu