6 iunie 2016

Pasta de fasole boabe cu ceapa si marar


Nu am pretentia ca "eu am pus coada la pruna", dar aceasta pasta absolut delicioasa a rezultat in urma unei... erori. :))) Mai exact, pusesem sa fiarba o anumita cantitate de fasole boabe pentru o ciorba. In scurt timp am constatat ca fasolea s-a umflat foarte mult si ca este o cantitate prea mare pentru ciorba cat sa mancam in doua zile.  Ce sa fac? Ce sa fac? :)) Am pus si legumele la fiert, respectiv telina, ceapa, morcov. Cand totul a fost fiert am scos cu o lingura strecuratoare 400 g de fasole si legume intr-un bol.
 Mai departe... floare la ureche...

Deci... am folosit: 

- 400 g fasole + legume fierte
- 100 ml ulei de floarea soarelui
- 1 ceapa de marime potrivita
- 1/2 legatura marar verde
- sare, piper

Aici este fasolea fiarta


Am curatat si apoi am tocat fin ceapa, am spalat si tocat mararul. Am pregatit uleiul.


Cu ajutorului blenderului vertical am transformat-o intr-o pasta fina - timp in care am incorporat si 100 ml ulei.

Am amestecat pasta de fasole cu ceapa si marar. Am potrivit gustul de sare si piper. 
Gata! :) 


Am turnat compotitia intr-un bol, am lasat sa curga un fir subtire de ulei de masline.


Nu este fasole batuta! Nu este humus ! .... este... altceva si chiar nu m-as fi gandit ca poate sa fie atat de gustoasa. Ceapa cruda in combinatie cu pasta de fasole si marar da un gust foarte bun.

Eu am mancat la repezeala doar cu paine si un fir de ceapa, dar o felie de paine prajita face minuni in acest caz :) 


Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 





Alte retete cu fasole boabe: 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu