11 iunie 2016

Pulpa de capra la cuptor


Este carne de capra tanara si nu a necesitat cine stie ce tratament special - doar cateva ore de "marinare" cu condimente uscate.

Am folosit:

- 1 pulpa capra (din fata) 
- rozmarin
- cimbrisor de camp
- 1 morcov
- usturoi verde (eu am avut la congelator)
- sare, piper
- ulei de masline
- 150 ml apa

Am decongelat carnea si am taiat-o bucati astfel incat sa o pot pune in forma de yena pentru cuptor. 
Am pus crengute de rozmarin pe fundul vasului, apoi bucatile de carne, am presarat sare grunjoasa si piper proaspat macinat. Am adaugat morcovul taiat bastonase, usturoiul si cimbrisorul de camp.


 Am adaugat apa si un fir de ulei de masline. Am lasat carnea vreo 3 ore ca sa imprumute din gustul condimentelor

Apoi am pus capacul vasului de yena.
 L-am pus in cuptor si "am uitat" de ele acolo mai bine de o ora.


Am luat capacul vasului cu mare atentie, am luat cu lingura sos si l-am turnat peste carne. Am pus iar capacul si am mai lasat friptura in cuptor aproximativ 30 de minute.

Iar am luat capacul si am turnat sos peste friptura. Am pus-o iar la cuptor dar de data aceasta fara capac - doar sa se rumeneasca frumos.
 Peste 15 minute arata asa si era... yamiiiiii


Am scos vasul din cuptor, am pus capacul si am lasat friptura sa se odihneasca aproximativ 15 minute. In acest timp am curatat repede cativa cartofi noi si i-am pus la prajit... uitasem ca in afara de salata de castraveti avem nevoie si de garnitura. Poate ar fi fost mai potrivit un piure sau o mamaliga... dar cartofii s-au facut mai repede :) 

A iesit foarte aromata, moale si ... buuuuna! :) 



Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu