24 iulie 2016

Penne rigate cu ton si rosii


A venit randul celei de-a treia retete pe care a pregatit-o folosind din minunatele produse primite de la firma Foodville - "Penne rigate cu ton si rosii"

Acesta este cosul primit, plin cu produse de inalta calitate - absolut grozave  :)


Pe blogul Ginei Bradea exista un concurs la care, daca participati, aveti sansa de a castiga un cos identic cu cel pe care l-am primit eu. Cu un simplu clik AICI puteti afla mai multe detalii despre concurs. In ceea ce ma priveste - va recomand cu mare drag sa va inscrieti. Premiul este grozav!

 Va doresc mult succes! :) 

Am folosit:

- 350 g penne rigate
- 4 rosii mici
- 100 ml suc rosii (home)
- 1 ceapa de marime potrivita
- 1 catel de usturoi
- frunze patrunjel
- oregano
- sare, piper

Acestea sunt ingredientele


Am curatat si tocat ceapa si usturoiul. Am decojit rosiile si le-am taiat cubulete. Am tocat frunzele de oregano si separat pe cele de patrunjel. Am fiert pastele conform instructiunilor de pe pachet.

Conserva de ton bucati in ulei este foarte gustoasa. Cand am deschis-o  am gasit o masa compacta de carne. Suuuper! 


Ca sa nu pierd nimic din savoarea acetui preparat, am scurs uleiul intr-o cratita...


Am adaugat aici ceapa tocata marunt, usturoiul, sarea si piperul plus cateva linguri de apa calda.


Am lasat sa se inmoaie putin ceapa si apoi am adaugat bucati de ton. Uitati ce bine arata! :)


In aceasi timp am adaugat si rosiile tocate, sucul de rosii si oregano



Am lasat sa fiarba aproximativ 7 minute, la foc mic. Am indepartat coditele frunzelor de oregano. Am potrivit gustul de sare si am adaugat frunze de patrunjel.


Am adaugat pastele fierte si am amestecat cu grija, astfel incat sa nu le strivesc si sa fie incorporate in sosul delicios


Le-am lasat sa stea astfel aproximativ 5 minute si apoi am mai amestecat odata. Sosul a prins consistenta si se leaga foarte bine de paste. 

Au un gust de-ti vine sa mananci direct din cratita :)))









Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 



Nota personala:

- am spus ca uleiul de masline este optional pentru ca el se pune in situatia in care nu se foloseste conserva de ton in ulei sau nu se doreste sa fie folosit cel din conserva;

- eu am scurs tot uleiul din conserva in cratita, dar - in functie de gustul fiecaruia se poate scurge si mai putin;

- au rezultat 3 portii generoase.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu