20 iulie 2016

Salata cu oua si sparanghel


Zilele trecute am primit un cos foarte generos cu prosuse absolut minunate de la firma Foodville. M-am bucurat ca un copil :) Toate produsele au fost impachetate cu mare atentie pentru a nu se deteriora in timpul transportului si au fost puse intr-un cos foarte frumos.
Ii multumesc Ginei Bradea pentru invitatia de a participa la aceasta provocare.
  
Pe blogul ei exista un concurs la care, daca participati aveti sansa de a castiga un cos identic cu cel pe care l-am primit eu. Cu un simplu clik AICI puteti afla mai multe detalii despre concurs.

 Va doresc mult succes! :) 


Prima reteta pe care am facut-o a fost aceasta salata de oua cu sparanghel. 
Nu mi-e rusine sa spun ca desi am avut multe tentative de a pregati sparanghel - nu am avut curaj. Acum, avand in cos in borcan cu sparanghel... Wau! Nu am mai avut decat sa ma hotarasc daca fac aceasta salata sau o tarta cu branza, rosii si sparanghel. 
Zis si facut! :)

Am folosit:

- sparanghel din conserva (de la firma Foodville)
- 2 oua
- 100 ml smantana 20% grasime
- 1 lingurita mustar
- 4 fire usturoi verde
- frunze de patrunjel 
- 1/2 ceapa rosie
- 3 linguri ulei 
- sare, piper
- ardei iute (optional)

Acesta este borcanelul cu sparanghel. A fost foarte ispitior.... am gustat si mi-a placut foarte tare. Daca mai gustam odata... ramaneam fara salata :) 


Celelelate ingrediente...


Am fiert ouale tare, le-am curatat si apoi am separat albusul de galbenus.
Am curatat, spalat si tocat fin ceapa, patrunjelul si frunzele de usturoi verde (am usturoi verde pentru frunze in terasa). Am taiat si cateva felii subtiri dintr-un ardei iute.
Albusurul l-am tocat grosier.


Intr-un bol am frecat galbenusurile cu putina sare si piper. Am adaugat apoi mustarul si uleiul.




Am omogenizat si am adaugat smantana - pe rand.


Nu-i nici o tragedie daca nu s-a zdrobit foarte bine galbenusul. Ideea este sa se formeze un sos. 
Am potrivit gustul de sare si piper si apoi am adaugat patrunjelul, ceapa si usturoiul.


Am amestecat putin si apoi am adaugat albusul de ou  si feliile de ardei iute 


La final am adaugat sparanghelul taiat bucati. 
Initial il scosesem sa se scurga pe un servetel.




Am amestecat cu grija si am pus salata la rece pentru aproximativ 30 de minute (nu am avut mai multa rabdare)  :) 


Noi am mancat cu paine prajita si pot spune ca totul s-a potrivit foarte bine.   
Concluzia finala a fost ca sparanghelul imi va vizita mai des bucataria.
Yamiii!!! Bun, bun!

Abia astept sa gatesc si cu celelalte produse :) 




Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 



Nota personala: 

- din cantitatile de mai sus rezulta aproximativ 3 portii de salata/aperitv









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu