9 iulie 2016

Sirop de visine - la rece


Pentru acest sirop am adaptat reteta de baza pe care o folosesc pentru
 siropuri din fructe - la rece.

Am folosit: 

-1 kg visine 
- 1 lingura sare de lamaie
- 1/2 lingurita salicil
- 0,800 ml apa
- 1,5 kg zahar

Am ales visine bine coapte. Le-am indepartat coditele si le-am spalat in doua ape.
 Apoi le-am scos samburii.


Am adaugat salicilul si sarea de lamaie.


Am zdrobit fructele, am amestecat bine si apoi am pus capacul cratitei si am dus-o in frigider pentru doua zile. 


A doua zi se amesteca in compozitie si se pune iar la frigider pana in ziua urmatoare.
 Deja culoarea  este mult mai intensa.


In urmatoarea zi, cand m-am hotarat sa finalizez siropul..... am scurs bine de tot fructele printr-o sita.


Intr-o cratita am amestecat  apa cu zaharul pana cand acesta s-a topit complet.
 NU am fiert, nu am incalzit acest sirop din apa si zahar.


Am amestecat sucul rezultat din fructele scurse cu siropul de zahar.


Cand lichidul a fost omogen,l-am turnat in sticle sterilizate, le-am pus capace  si l-am pus in camara.  Scurt si cuprinzator, nu? :)


Este foarte gustos si revigorant. 
Gustul fructului se pastreaza perfect.

Noi il consumam diluat cu apa minerala sau plata - rece.





Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu