24 septembrie 2016

Prajitura simpla cu prune


Am poftit la o prajitura simpla cu prune. Am ales sa fac un pandispan in care sa pun pur si simplu prune. Acum nu-mi pare deloc rau pentru alegerea facuta, dar am constatat ca am fost cam zgarcita cu prunele. Nu am pus mai multe pentru ca mi-a fost teama ca vor lasa multa seama si se va incruzi  pandispanul.

Am folosit: 

- 8 oua
- 160 g zahar tos
- 8 linguri apa
- 300 g faina tip 000
- 2 pliculete zahar vanilinat
- 1 lingurita praf de copt
- putina scortisoara
- prune

Am spatal prunele si le-am scos samburii.

Am facut un pandispan din 8 oua (pentru tava 23/32 cm). Am mixat ouale intregi impreuna cu zaharul si zaharul vanilinat fix 15 minute. Am adaugat apoi apa, am omogenizat si am oprit mixerul ca sa-i scot una dintre palete.  Astfel, am incorporat in continuare faina si praful de copt (cernute).
Am pus compozitia in tava tapetata cu hartie de copt, am adaugat prunele cu partea taiata in sus si am presarat foarte putina scortisoara macinata.



Am copt prajitura aproximativ 35 de minute la cuptorul meu, la foc potrivit (180 grade). Am facut testul cu scobitoarea - care mi-a confirmat ca pandispanul este copt.



Am lasat-o sa se raceasca putin si apoi am presarat-o cu zahar pudra. 
A iesit foarte gustoasa. Este aromta si pufoasa, dar cam saracat in ceea ce priveste fructele. De fapt acestea au fost "observatiile" pe care le-am primit de la "publicul spectator"





Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu