28 septembrie 2016

Rulouri cu sunca


Am vazut aceasta reteta pe blogul Iulianei Florentina Avram.  Pozele sunt pur si simplu... apetisante! :)

Sigur, pozele mele nu sunt la fel de reusite si poate ca nici preparatul nu este chiar la fel, dar este conform asteptarilor  in ceea ce priveste gustul :) 

Am folosit: 

- 450 g faina
- 150 ml lapte
- 15 g drojdie proaspata
- 50 g unt
- 1 ou
- 1 lingurita zahar
- 1/2 lingurita sare

- sunca presata
- prosciutto
- ciuperci
- masline negre

Pentru decor:

- 1 galbenus ou
- 2 linguri lapte
- seminte de susan
- seminte de in

Am cernut faina, am adaugat peste ea drojdia dizolvata in lapte caldut si untul topit. 
Separat am batut oul, am adaugat sarea si zaharul. Am unit cele doua compozitii si am framantat vreme de vreo zece minute - pana cand aluatul a devenit elestic.
L-am acoperit cu un prosop de bucatarie curat si l-am lasat sa creasca aproximativ 45 de minute.

Am intins aluatul pe masa de lucru si l-am portionat. Am repartizat pe unele bucati de aluat sunca presata iar pe altele prosciutto, ciuperci. si felii de masline.



Le-am rulat cum m-am priceput mai bine si le-am asezat in tava tapetata cu hartie de copt. 
Le-am lasat sa mai creasca aproimativ 20 de minute si apoi le-am uns cu galbenusul de ou amestecat cu cele doua linguri de lapte. Am presarat seminte de in si susan.




Le-am pus la copt in cuptorul incins, la foc potrivit, pentru aproximativ 25 de minute (depinde si de cuptor).


Le-am lasat sa se raceasca putin si apoi am mancat... abia am salvat cateva pentru sedinta foto :) 




Sunt aratoase, pufoase si gustoase. Perfecte pentru pachetelul de la serviciu sau de la scoala. 








Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu