25 octombrie 2016

Acrituri pentru salata de beouf


Poate parea o stupizenie. 
Eu o consider o super idee, mai ales cand termini de pus la bocan gogosarii si castravetii. Sigur mai raman cateva bucati din fiecare. :)

Ce poate fi mai simplu?

In afara de castraveti si gogosari (ardei capia) am mai avut nevoie de:

(pentru fiecare borcan)
- 1 lingurita sare
- 1 lingura zahar
- piper boabe
- foaie de dafin
- otet cat sa acopere de 2 degete fiecare borcan umplut
- apa

Spalam si tocam castravetii si gogosarul sau ardei capia.




Am pus in borcane straturi din fiecare. 
Am adaugat cateva boabe de piper si o foaie de dafin in fiecare borcan.
A urmat zaharul, sarea si apoi otetul. Am completat borcanul cu apa si am pus capacul.


Am sterilizat borcanele la bain marie timp de 15 minute din momentul in care au inceput sa fiarba.
Le-am lasat sa se raceasca in apa in care au fiert.



Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu.


Nota personala:

-  se poate pune deasupra, ca un capac - o felie de ceapa groasa de aproximativ 5 mm. 

- se pot folosi si alte arome... marar... telina.... hrean...

- cand se vor folosi la salata de beouf, se va rasturna continutul borcanului intr-o strecuratoare si se va inlatura felia de ceapa (daca exista), foaia de dafin si boabele de piper

- In borcanul cu doua straturi de castraveti am tocat 6 castraveciori si jumatate de ardei capia mare.



4 comentarii:

  1. Nu sunt dulci? Oare nu as putea face reteta de castraveti murati (a mea),deci fara zahar.?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vad de ce nu ati putea a faceti reteta dvs. Eu am folosit si adaptat reteta de la castravetii bulgaresti pentru ca aceasta este pe placul nostru :)

      Ștergere
  2. Rețete este minunată.
    Si noi preferam reteta de marinata mai dulceaga. . O folosesc de câțiva ani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Eu asa am facut-o, pentru ca asa ne este si noua pe plac. Desigur nu este nimic batut in cuie. Fiecare o poate adapta conform gusturilor sale.

      Ștergere