22 octombrie 2016

Crema de oua cu scortisoara


 Pentru aceasta crema am folosit: 

- 4 oua

- 200 g zahar tos
- 200 g unt (82% grasime)
- 1/2 lingurita scortisoara macinata (sau dupa gust)

Am pus ouale intregi si zaharul intr-o cratita. Le-am amestecat bine cu ajutorul unui tel. Nu am avut curajul sa pun cratita pe foc direct... si am facut crema de oua la baie de abur.



Crema trebuie fiarta pana cand se ingroasa aproape ca o budinca.  Dureaza putin, dar merita!
Rabdarea mea s-a epuizat cand crema a ajuns la aceasta consistenta.


Am lasat-o sa se raceasca si s-a mai invartosat putin. Am adaugat apoi untul putin cate putin (untul trebuie sa fie la temperatura  camerei). Eu l-am incorporat direct, cu ajutorul mixerului,  dar ar fi ideal ca untul sa fie mixat putin inainte de a fi incorporat in crema de oua.



Am adaugat si praful de scortisoara, l-am incorporat si gata crema!!! 


Este aromata si fina. Este absolut delicioasa!! :)




Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu.


Nota personala:

- crema rezultata este suficienta pentru un tort/prajtura cu diametrul de 28 cm

Sursa de inspiratie AICI




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu