1 octombrie 2016

Deliciu cu biscuiti si mascarpone - la rece


Cu ce am avut prin casa, am facut un desert super felicios, la rece.

Am folosit: 

- 300 g biscuiti Petit Beure
- 150 g ciocolata cu lapte + 3 linguri smantana pentru frisca
- 400 ml smantana pentru frisca
120 g zahar pudra
- 250  g mascarpone
- 2 pliculete zahar vanilinat
- bombonele pentru ornat

Am pus biscuitii intr-o punga si am lovit punga cu ciocanul pentru snitele, fara sa insist prea mult.


Am mixat frisca de jumatate si am adaugat 5 linguri peste biscuiti. Am topit ciocolata la microune si am omogenizat-o cu ajutorul celor trei linguri de smantana lichida.
Am adaugat totul peste biscuitii zdrobiti.


Am amestecat si a rezultat o compozitie ca cea de mai jos.


Am impartit-o in sase boluri (au mai ramas biscuiti - intentia mea a fost ca sa pun un strat compact de biscuiti peste crema)


Am mixat crema mascarpone cu zaharul pudra si zaharul vanilinat. Apoi am adaugat frisca batuta (pe jumatate). Am omogenizat. Compozitia a devenit foarte cremoasa si densa.


Am impartit-o si pe ea in boluri, peste biscuiti. A rezultat multa crema si am umplut bolurile, deci nu am putut sa mai pun strat compact de biscuiti... dar "am ornat" cu o parte din biscuitii ramasi si am apelat la bombonelele din dotare :) 




Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu.


Nota personala:

-  prajitura se poate monta intr-o tava cu inel detasabil sau nu







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu