12 octombrie 2016

Langosi


Nu am pregatit niciodata pana acum langosi, dar mi-am propus de fiecare data cand treceam prin piata pe langa taraba care vinde asa ceva. 
Ei bine, de data asta am trecut la fapte. :) 


Am folosit: 

- 500 g faina tip 000
- 200 ml lapte
- 50 ml apa 
- 80 g smantana
- 3 linguri ulei
- 25 g drojdie proaspata
- 1 lingurita sare
- 1 lingurita zahar

- branza telemea
- smantana
- marar

- ulei pentru prajit

Pentru aluat am folosit masina de paine. Am pus in cuva ei laptele, apa, sarea, zaharul, smantana si uleiul.


Am adaugat faina si drojdia.


Am setat programul 6 (la masina mea) pentru framantare si crestere. La expirarea timpului, aluatul arata asa.... Este un aluat mai moale, dar nu este lipicios.


Am scos aluatul pe blatul de lucru si l-am portionat.... fiecare bucata a avut in jur de 80 g. Am asezat bucatile de aluat pe un fund de lemn infainat si le-am acoperit cu un prosop curat. Le-am lasat sa creasca aproximativ 30 de minute.



Intre timp am pregatit branza si mararul.


Am luat apoi fiecare bucata de aluat in parte si am intins-o



Le-am prajit in baie de ulei.



Am rezistat si nu am mancat/gustat pana cand le-am prajit pe toate :) 


Cand am terminat de copt... am intins cate o lingura de smantana pe fiecare, am presarat branza rasa si marar tocat... 



Yamiiii!!!!




Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu.




Nota personala:

- sunt foarte gustoase si a doua zi daca sunt incalzite cateva secunde la microunde

- se pot consuma si doar pudrate cu zahar sau cu dulceata...

- daca sunt stropite cu putin mujdei de usturoi au un farmec aparte








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu