24 noiembrie 2016

Mancare de praz cu cartofi - de post


O mancare simpla si plina de savoare. 
Este o minunata mancare de post care este potrivita si in ziua de amidon a Dietei Rina.

Am folosit: 

- 500 g praz (2 fire fara frunze)
- 500 g cartofi
- 100 ml suc de rosii
- 1 lingura pasta de ardei (sau ardei)
- foaie de dafin
- sare, piper
- 4 linguri ulei
- patrunjel verde

Am curatat si spalat prazul si cartofii. Am taiat cartofii felii mai groase, pe lungime si prazul bucati de 2 sau 3 cm.


 

Am pus prazul sa se caleasca putin in cele 4 linguri de ulei, impreuna cu pasta de ardei, sare, piper, foaie de dafin. Peste nici 3 minute am adaugat apa fierbinte pana la nivelul lui. Am pus capacul si am lasat sa fiarba pana cand a scazut apa.




Am adaugat cartofii si am adaugat iar apa fierbinte pana la nivelul lor. Am lasat sa fiarba pana cand au fost aproape fierti. Am adaugat sucul de rosii si am mai lasat sa fiarba cateva minute.
Am potrivit gustul de sare, am adaugat patrunjel verde tocat si am oprit focul.


In farfurie am adaugat cateva rondele de ardei iute si am mai rasnit piper.





Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu