9 noiembrie 2016

Salata de cartofi cu sardine si masline


Azi vara am primit un minunat cos cu produse de inalta calitte de la  Foodville. Am pregatit atunci si aceasta salata de cartofi, dar din lipsa de timp... am tot amanat sa o postez. Merita toata atentia pentru ca este gustoasa, oarecum deosebita si se pregateste foarte repede.
Acesta este cosul :) 


Am folosit de data aceasta conserva de sardine si masline :) 



Pentru aceasta salata am mai folosit: 

- 4 cartofi de maime potrivita
- 1 ceapa rosie
- sare, piper
- lamaie
- patrunjel verde


Am curatat cartofii si i-am fiert, avand grija sa nu fiarba prea mult si sa se farame. I-am scurs si i-am taiat felii potrivite.  Am presarat sare si piper proaspat rasnit si ulei din conserva. Era pacat sa-l irosesc :) 


Am curatat ceapa si am taiat-o solzisori, am feliat maslinele si am tocat patrunjelul verde.


Am amestecat cu delicatete ingredientele si apoi am adaugat bucatile de peste.


Am constatat ca sunt totusi prea mari pentru salata mea si le-am rupt bucatele. Am amestecat iar cu si mai mare delicatete, am potrivit gustul de sare si am adaugat putina zeama de lamie.



Chiar simplu, nu-i asa? Despre gust ce sa mai zic? :)




Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Nota personala:

- din cantitatile de mai sus au rezultat 3 portii
- initial am vrut fierb cartofii in coaja, dar mi-am dat seama ca daca-i fierb curatati absorb mai mine aroma pestelui.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu