12 decembrie 2016

Briose cu biscuiti Oreo


Am folosit: 

- 2 oua
- 80 g zahar tos
- 60 ml ulei de floarea soarelui
- 50 g smantana fermentata cu 20% grasime 
- 150 g faina tip 000
- 7 g praf de copt (un plic)
- 1 fiola esenta de rom
- 5 biscuiti Oreo

Am taiat biscuitii cum s-a nimerit 😉

Am mixat foarte bine ouale intregi cu zaharul. Am adaugat apoi uleiul, esenta de rom si smantana (am zis bine grame - chiar am cantarit smantana pe cantar). 

Am adaugat faina amestecata cu praful de copt si am incorporat-o cu ajutorul unui tel. Am adaugat biscuitii taiati, am amestecat si am distrubuit compozitia in forma de briose tapetata cu hartiute potrivite. Pe deasupra am presarat biscuiti zdrobti mai marunt.


Am bagat tava in cuptorul preincalzit pentru 20 de minute, dar din cate se vede s-au copt putin prea tare. La cuptorul meu turbat ar fi fost suficiente 15 minute. Se coc repede! 
Pentru siguranta am acut testul cu scobitoarea 😀


Le-am scos din tava si le-am lasat sa se raceasca putin...


Este adevarat ca nu foarte mult le-am lasat la racit... prea miroseau bine..... 

Sunt grozave si langa cafea, dar si langa o cana cu lapte :) 





Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 



Nota personala:

- au rezultat 12 bucati
- data viitoare voi fi mai atenta la copt 

- am adaptat reteta de aici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu