7 februarie 2017

Crema de mascarpone cu cafea solubila



De foarte multa vreme doresc sa fac o crema buna cu cafea.
In timp, am gasit mai multe variante.... In cele din urma m-am hotarat sa fac ceva conform nevoilor mele.

Am folosit: 

- 500 g mascarpone
- 400 ml smantana pentru frisca
- 150 g zahar pudra
- 20 g ness (cafea solubila)

Nimic mai simplu: am pus toate ingredientele intr-un bol incapator.


Am mixat totul la inceput cu viteza mica. Apoi am marit viteza  si in mai putin de 10 minute am obtinut o crema pufoasa, fina si foarte gustoasa.


Este absolut minunata!!!



Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 



Nota personala:

- cantitatea de ness/cafea solubila folosita de mine a fost pentru un gust/culoare intens(a) de cafea. 
- smantana pentru frisca si crema mascarpone au fost reci, de la frigider



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu