17 martie 2017

Ciorba cu carne de capra si bulion de corcoduse


Cand este vorba despre ciorbe mereu testez .... si de fiecare data sunt incantata. Probabil pentru ca sunt FAN ciorbe :)  Ciorba cu carne de capra, oaie sau miel, din punctul meu de vedere trebuie sa fie acrisoara. Gustul acru poate fi dat in multe feluri (macris, zeama de lamaie, otet, zeama de varza, bulion, etc). De data aceasta eu am acrit cu bulion de corcoduse si rezultatul a fost grozav :) 

Am folosit: 

- 0.800 g carne de capra cu os (aproximativ)
- zarzavat pentru ciorbe (morcov, telina, patrunjel, rosii)
- 1 lingurita pasta de gogosar
- 1 cartof mare
- 4 linguri mazare congelata
- taitei lati de casa
- sare, piper
- 1/4 borcan bulon de corcoduse

Am pus carnea la fert in apa cu sare.  Am inlaturat cat de bine am putut spuma care s-a format. Cand carnea a fost fiarta mai bine de jumatate, am adaugat zarzavatul pentru ciorbe. Peste aproximativ 20 de minute am adaugat cartoful curatat si taiat cuburi. Tot acum a aterizat in oala si mazarea.

Cand toate au fost fierte am adaugat lingurita de pasta de gogosar si taiteii.


Peste alte 4 sau 5 minute am adaugat bulionul de corcoduse, am potrivit gustul de sare si am adaugat verdeata. Am oprit focul si am pus capacul.



A iesit o corbita... yamiiiiii!!!! :) 





Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu