5 iunie 2017

Parada "Weekend cu spor" - MAI 2017


In luna MAI a anului 2017 am avut  iar onoarea de a fi gazda provocarii "Weekend cu spor" - provocare lansata de Stefania Anastasiu - alias Stefy.

Am propus participanteleor sa gateasca la alegere o reteta de pe blogul meu, din una din cele trei categorii "puse la bataie"  😃 :




1.    In foarte scurt timp IANCU LUBITA - draga noastra Lulu a considerat ca aripioarele KFC vor fi tocmai potrivite pentru voiajul in care programasera sa plece. Ma bucur mult pentru ca a ales aceasta reteta. Sunt de parere ca sunt chiar gustoase si cu siguranta sunt mai sanatoase ca cele... "originale" 😉



2.    Cand s-a intors din calatorie, LULU a mai pregatit o reteta foarte draga mie - paste cu piept de pui. M-a asigurat ca a fost pe placul lor si asta ma umple de bucurie.  😊



3. MARGARETA CISMASIU - a pregatit pui in sos tiganesc. Este wau! Va asigur ca nu veti da gres niciodata cu aceasta mancare. Pur si simplu este.... deosebita. Margareta s-a exprimat foarte limpede: "A fost o incantare puiul asta!" 😋



4.    LILI TOMA a pregatit stufat de miel. A spus ca a fost delicios. Ce bine ca mi-a amintit de el! Mai am carne de miel in congelator si inca se mai gaseste ceapa si usturoi verde in piata. Abia astept sa fac - ne place mult si noua 😋

Fotografia postată de Lili Toma.


5. CRISTINA IULIANA PANA a pregatit taitei cu varza calita. Vai, de zilele mele! Imi ploua in gura.... 😍

Fotografia postată de Cristina Iuliana Pana.


6. Tot CRISTINA  💓  a pregatit si un desert grozav. Sper ca a fost si pe placul lor.... la noi este in topul preferintelor :)  - cheesecake cu capsuni. Yamiiiiiii!!!!!! 

Fotografia postată de Cristina Iuliana Pana.

7. LAURA MARIA DIN a pregatit din categoria DULCIURI - chec zebra. Acum imi dau seama ca a trecut prea mult timp de cand nu l-am mai facut. Checul Laurei arata intr-un mare, mare fel. Multumesc, Laura!


8. In stilu-i caracteristic, MONICA  HOROIU a combinat doua retete si s-a declarat multumita de rezultat spunand ca este o mancare simpla si gustoasa. A pregatit tagliatele (paste) cu leurda si sos de dovlecel, morcov si rosii. Nu pot decat sa spun ca arata forte bine si ca  sunt fericita ca au fost pe placul ei.




Doamnelor, va multumesc mult pentru participare!

Nu este o parada foarte bogata, dar cu siguranta este foarte gustoasa.


Va pup si va imbratisez pe toate! Ati fost minunate!


4 comentarii:

  1. Frumoasă si apetisanta parada! Mulțumim Elena pentru găzduire dar si pentru rețete!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru gazduire! A fost o provocare minunata! :-*

    RăspundețiȘtergere