29 iunie 2017

Turte cu branza


Cand am facut aceste turte, aveam o pofta nebuna de un aluat simplu si gustos in acelasi timp... Nu stiam sa le spun exact pe nume, dar pana la urma mi-au iesit niste turte absolut grozave.

Am folosit: 

- 400 ml iaurt grecesc (10% grasime)
- 50 ml apa
- 500 g faina tip 650
- 100 g branza de oaie
- 150 g branza de vaca (telemea)
- 1 praf de copt
- putina sare
- ulei pentru prajit

Deja se stie ca 90% din aluaturi le fac cu ajutorul masinii de paine.  Nici de data aceasta nu m-am lasat mai prejos! 😉😉 
Am pus in cuva masinii de paine iaurtul, apa, sarea, praful de copt, cele doua tipuri de branza (asa am avut) si apoi faina - totul fix in aceasta ordine.
Am setat programul 7 pentru framantare. Dureaza doar 15 minute.
Cand aluatul a fost gata l-am scos pe blatul de lucru si l-am framantat si eu putin dandu-i in acelasi timp forma. Este un aluat cu care se lucreaza foarte bine.



L-am impartit in 6 parti aproximativ egale.


Pe blatul de lucru infainat bine, am intins pe rand toate bucatile de aluat si le-am intepat destul de des cu furculita ca sa nu creasca inestetic.


Le-am prajit pe ambele parti in ulei incins 



Aceasta este recolta 😊


Planuisem sa fac putin mujdei pentru ele.... doar asa... sa le ung putin, dar nu m-am incadrat in pofte si timp. Am apucat sa gust si apoi nu m-am mai putut opri.... Sunt gustoase si reci, dar calde sunt de-a dreptul minunate (cu sau fara mujdei... smantana sau alte "topping-uri") 😋😋😍😍



 Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu