5 octombrie 2017

Snitelele printului


In luna octombrie gazda provocarii "Weekend cu spor" este Strumfii Alina Bucatari.
Alina ne-a propus sa pregatim o reteta din urmatoarele categorii: paine, retete traditionale si retete de post, iar reteta de suflet este "snitelele printului"
Am citit reteta si mi-a starnit imediat interesul. Nu am stat prea mult pe ganduri si am trecut deja la executarea ei. Acum, cand scriu postarea.... snitelele sunt deja istorie 😍

Am modificat putin cantitatile pentru ca asa mi-a venit mie mai bine, dar asta nu a influientat nici un pic gustul, care este absolut minunat.

Am folosit: 

- 3 bucati piept de pui (nu prea mari)
- 2 catei de usturoi
- 5 oua
- 50 g cereale (fulgi de porumb)
- 2 linguri cognac
- 100 g smantana 20% grsime
- 2 catei de usturoi
- 1/2 legatura patrunjel
- sare, piper
- oregano uscat
- faina
- ulei pentru prajit

Am pus fulgii de porumb in rasnita de cafea si i-am transformat rapid in faina.


Am spalat bucatile de carne si le-am taiat felii. Eu nu bat carnea de pui (cumparat) cu ciocanul pentru snitele, pentru ca este destul de cruda si se patrunde repede, deci am sarit peste faza asta. 😉

Am curatat usturoiul si l-am dat pe razatoare, am adaugat o lingura de apa si cu acest amestec am uns bucatile de carne, am presarat sare, piper proaspat rasnit si oregano uscat.
Am lasat bucatile astfel condimentate sa se odihneasca aproximativ 30 minute.


Am pregatit compozitia din oua, smantana, patrunjel, sare si faina din fulgi de  cereale.


A rezultat in maglavais destul de consistent....


Am trecut carnea prin faina (in cele din urma am renuntat la ea - motiv pentru care nu am trecut-o in lista cu ingrediente) si apoi prin compozitia din oua....


Am pus snitelele la prajit in ulei incins supraveghind atent pentru ca aceasta crusta delicioasa are tendinta sa se rumeneasca foarte tare in scurt timp.


Noi am mancat cu cartofi prajiti si dulceata de ardei iute. Ce a ramas am pus la pachetelele de a doua zi, chiar daca au putin gust de usturoi 😊






 Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Nota personala:

- am renuntat sa dau toate bucatile de carne prin faina si apoi prin compozitia de oua plus restul ingredientelor pentru ca aceasta din urma adera greu. Era destul de consistent si am hotarat sa trec carnea doar prin acest amestec.

- seciunea din imaginile de mai sus este a unui snitel care a  fost trecut si prin faina.

- sunt foarte gustoase



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu