26 mai 2015

Mancare de cartofi noi cu slanina si iaurt


Nimic mai bun, nimic mai ca la tara :) 

Am folosit: 

 - 1 kg de cartofi noi
- 6 felii potrivite de slanina afumata, pregatita de tatal meu
- 1 morocv
- 1 ceapa potrivita
- 1 lingura pasta de ardei

- 3 sau 4 linguri de iaurt de casa (impreuna cu smantana de deasupra)
- sare, piper
- frunze de patrunjel

Am curatat si tocat ceapa si morcovul
Am curatat, spalat si taiat in bucatai mai mari cartofii.
Am pregatit feliile de slanina afumata.

In poza de mai jos, intr-un borcan este pasta de ardei si in celalalt zer. Intentionam sa fierb cartofii in el, dar am renuntat :) 


Am pus la prajit feliile de slanina


Le-am scos din cratita in momentul in care am considerat ca sunt prajite suficient (nu-mi plac prea uscate)


Am scurs surplusul de untura si am adaugat ceapa, morcovul si pasta de ardei
Am adaugat si putina apa si le-am lasat sa se inabuse.


Cand legumele au fost aproape gata, am adaugat cartofii si apa cam pana la nivelul lor.



I-am lasat sa fiarba si cand au fost gata am luat un plonic de mancare intr-o farfurie si am adaugat peste ea iaurtul de casa si smantana. Am amestecat bine si l-am turnat in oala.


Am omogenizat totul si am adaugat frunzele de patrunjel tocate. Am pus capacul.
Peste aproximativ 10 minute - am servit cu mare, mare pofta :) Desigur nu am uitat de feliutele de slanita. Mancarica se potriveste foarte bine cu o salata de salata verde sau o salata de castraveti cu mult marar :) 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu