18 aprilie 2016

Piept de pui in stil asiatic


In luna aprilie, gazda provocarii "Weekend cu spor" este Margareta Cismasiu.
Prin trei categorii "mari si late" ne-a propus Margareta sa rasfoim in blogul ei: aperitiv, fel principal si prajituri.  Nu a fost deloc usor sa ma hotarasc, dar in cele din urma am ales reteta de "Piept de pui in stil asiatic"

Am folosit: 

- 1 piept de pui dezosat
- 1 ceapa mare
- 2 morcovi
- 1 radacina patrunjel
- 2 lingurite pasta de gogosar
- 4 linguri suc de rosii mai gros (home)
- 4 linguri sos de soia
- 4 cm ghimbir proaspat razuit (aprox. 1 lingura plina)
- sare, piper
- 4 linguri ulei de masline

Am curatat legumele,le-am spalat si le-am tocat... cum mi-a venit .... bastonase, julien, rondele, cuburi....

Am spalat pieptul de pui si l-am taiat fasii. Am curatat si razuit ghimbirul.


Intr-o cratita antiaderenta am pus la incins uleiul de masline. Am adaugat legumele, pasta de ardei. putina apa si sare.  Am sotat totul pana cand legumele s-au inmuiat putin si ceapa a devenit translucida.


Am adaugat pieptul de pui....


...am amestecat si am calit/sotat totul aproximativ 10 minute.



Am adaugat apoi sucul de rosii (pasta), sosul de soia, piper si ghimbir.


Am amestecat bine si am adus totul la punctul de fierbere. Au urmat inca 2 sau 3 minute de fierbere la foc mic... Am pus apoi capacul si gata mancarica :) 


Eu am pregatit cus cus pentru a o acompania :) 

Rezultatul final? Gust foarte picant, dar asta a fost fix pe gustul meu. Intentionat am pus mult ghimbir si am fost generoasa si cu piperul. Foarte, foarte bun!
 Multumesc, Margareta Cismasiu pentru reteta! 
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu